|
declaes schreef:
wie wil er meewerken aan een boycot van de volgende thuismatch? NIEMAND komt op de tribune voor de match opgang is gefloten!
Hoe ga je dat in godsnaam klaar krijgen? Ik ben voor actie, maar zulke actie's zijn zinloos en bijna onmogelijk. Je kan mensen die betalen voor een match te zien toch niet uit de tribune weren? Er gaat nen hoop ambras van komen, pijns ik.
|
Massale supporters s ...
|
Geplaatst 4 dagen, 23 uren geleden
Door keutel
|
|
Weeral kippevel om een verkeerde reden.
RIP Jeffrey.
|
Jeffrey ntuka overle ...
|
Geplaatst 2 weken geleden
Door keutel
|
|
Mike schreef:
Misschien denkt den Herman; met mijne spaarpot en dat miljoen dat ik krijg bij degradatie koop ik wel een ploeg die los kampioen speelt in tweede...
Dat den Herman dan maar rap iets anders denkt. Eenmaal in 2de zal het potverdikke niet gemakkelijk zijn om terug te klimmen naar eerste. Het is veel meer vechtvoetbal dan in eerste, en aangezien ik dat nu niet kan terugvinden in dit team (op een paar uitzonderingen na) denk ik dat het wel is heeeel moeilijk kan worden om terug in 1ste klasse te komen.
|
Aankopen winterstop/ ...
|
Geplaatst 2 weken, 2 dagen geleden
Door keutel
|
|
WimCools schreef:
Blijf dan gewoonweg thuis en laat het stadion gevuld worden met supporters die het wel willen !
Hoe vol denk jij dat het stadion nog zal zitten? Dan bedoel ik enkel met supporters die er nog in geloven, die onze ploeg naar de overwinning roepen en die akkoord gaan met het beleid dat onze club dit jaar toont. Awel, ik twijfel maar ik denk geen 500.
Westel is op sterven na dood, er is geen beleving meer op het veld, en geen beleving meer naast het veld. De mensen blijven weg omdat er geen bal meer te beleven valt. We spelen al een heel jaar voetbal met de staart tussen ons benen, en we hebben een trainer die zijn manschappen niet scherp krijgt en die zelf ook te tam is om wat karakter en inzet te tonen vanop de zijlijn. Als er de volgende weken niets veranderd, zal het volgend jaar simpelweg 2de nationale voetbal zijn voor ons. Spijtig maar helaas.
|
Aankopen winterstop/ ...
|
Geplaatst 2 weken, 3 dagen geleden
Door keutel
|
|
jeffson schreef:
keutel schreef:
jeffson schreef:
die links back, trok die op Bruno Mars? Tege Geel echt wel goed... En die met zen haar was utsinga denk ik
Op Bruno Mars trekken is afvoeren. Geen homo's in de ploeg... ;-)
oeioei. pakt dan de 3 punte van vandaag maar af, 2 assists van... :-)
hahaha, chance dat die linksback van Anderlecht nog niet in Westel is...
|
Academie
|
Geplaatst 2 maanden, 1 week geleden
Door keutel
|
|
jeffson schreef:
die links back, trok die op Bruno Mars? Tege Geel echt wel goed... En die met zen haar was utsinga denk ik
Op Bruno Mars trekken is afvoeren. Geen homo's in de ploeg... ;-)
|
Academie
|
Geplaatst 2 maanden, 1 week geleden
Door keutel
|
|
westelmen schreef:
Het artikel in gva en vooral wat Wijnants zei heeft me met verstomming geslagen. Ik was zeker niet "een van die 5" die riepen om het ontslag van de caje want ik moedig in het stadion enkel positief aan en erger me dan ook aan dergelijke spreekkoren. Maar dat Wijnants Ceulemans verkiest boven zijn harde kern (dat ze maar wegblijven) is imo een zeer domme uitspraak, ik ben ervan overtuigd dat die harde kern er altijd zal zijn en trainers/managers/spelers zijn vergankelijk - een supporter niet... Wij hebben al niet de grootste aanhang en als je dan nog zo communiceert richting je supporters toe... en als er na een 7 op 36, uitschakeling in de beker, WEER een zeer slappe partij geen kritiek mag geuit worden wanneer mag het dan wel?
Maar ik ben geen voorstander van spandoeken: "actie of boycot" maar eerder van spandoeken als "bloed, zweet en tranen"
Och we weten dat hij niet de beste is in uitspraken doen. Hij zou beter is wat meer naar de supporters luisteren, dan zou hij weten wat wij positief en negatief vinden bij onze club en zou er misschien minder irritatie en kritiek zijn bij de supporters. De laatste tijd komt er bakken kritiek vanuit de supporterskant en ik vind het raar dat er nooit naar geluisterd word. En daarmee bedoel ik niet een ontslag van onze trainer maar andere werkpunten (zoals propere toiletten) binnen onze club.
|
Caje buiten
|
Geplaatst 3 maanden geleden
Door keutel
|
|
BDNico schreef:
guinnes schreef:
Scipio Aziatus schreef:
Ik heb het gevoel dat hier precies niet wordt geluisterd.
JA NATUURLIJK IS DAT DE TAAK VAN HET BESTUUR EN DE STAF!!! Maar dat is nu net het probleem, die doen er niets aan.
En nog iets, het is de taak van de supporter om zijn ploeg te steunen, maar dus ook om kritiek te geven die de ploeg kan vooruit helpen. In zo'n tijden als nu, moet de supporter wel morren, om het bestuur het signaal te geven dat er iets mis is. Anders kan je blijven verder doen zoals je bezig bent. Alleen, in Westel doen ze dat dan nog ook...
Hebben jullie verleden seizoen .de spandoeken gezien van STVV .om Brepoels te steunen toen zij ook in de kelder van het klassement stonden .dat noem ik echte supporters .maar blijkbaar spiegele jullie je liever aan sucsessupporters van Anderlecht .Brugge ....
Hierzie onze oppersupporter heeft gesproken...
Jij bent toch familie van Ceulemans hoop ik...
Oppersupporter, hahahaha. Ge moet zijn avatar ne keer bekijken. Die jongen heeft hier 3 goede matchen gespeeld en begint dan onnozel te doen dat zijn pré niet goed genoeg is. Als ik hem was zou ik oppercoach Ceulemans als avatar kiezen.
|
Caje buiten
|
Geplaatst 3 maanden, 1 week geleden
Door keutel
|
|
incognito schreef:
Welke trainer doet beter met dit zootje??? Ik verwacht een grote kuis op het einde van het seizoen...iets wat Ceulemans trouwens al heeft aangegeven.
Heeft hij dit zootje niet zelf mee gecreëerd door Juande, Yulu, ... nog binnen te halen?? Ge gaat mij niet wijsmaken dat Ceulemans geen zeggenschap heeft in het transferbeleid.
|
Caje buiten
|
Door keutel
|
|
Ik hoop dat de Heer Wijnants ook beseft dat het water ons aan de lippen staat. Geef Ceulemans een ultimatum; 4 op 6 of uw valiezen pakken. Als het niet direct willen doen moeten ze het zo maar oplossen. En TD moeten ze hem van mij ook niet meer maken. Grote namen zoals Van Kerkhoven of een Gaspercic komen nu toch niet meer.
|
Caje buiten
|
Door keutel
|
|
incognito schreef:
En dan schuift Dauwen een plaatsje door, met de Caje als waakhond en krijg je net van hetzelfde, alleen een naam met minder allure.
Ik denk dat Dauwen en eventueel Vlaayen de Caje niet nodig hebben om een tactisch plan te verzinnen. Volgens mij zitten die jongens ondertussen al lang genoeg in het vak om dat zelf te doen. Vergeet niet dat Dauwen ook een mooie spelerscarreire gehad heeft en daar met verschillende goede coaches gewerkt heeft. Maar soit, waar praten we feitelijk over? it ain't gonna happen!
|
Caje buiten
|
Geplaatst 5 maanden geleden
Door keutel
|
|
MP schreef:
Als men dit doet zou men tenminste hem een andere functie binnen KVC moeten bezorgen.
Kan ik met leven. Geef hem de functie van Technisch Directeur en zoek ne goeje trainer.
|
Caje buiten
|
Geplaatst 5 maanden, 1 week geleden
Door keutel
|
|
Scipio Aziatus schreef:
westel25 schreef:
keutel schreef:
westel25 schreef:
Deelkens pakt geen punten. Vroeger niet en nu ook niet.
Hoelang gaat gij al naar Westel zien? 2 jaar ofwa?
Al 12 jaar. Elke thuismatch. Is dat voldoende om een oordeel te kunnen vestigen over Bart zijn prestaties en kunnen ?
Bart is een beminnelijk, heel vriendelijk persoon, goed op zijn lijn, maar durft wel eens twijfelen in zijn kot. Ik blijf erbij dat Bart een degelijke doelman is, maar geen punten pakt voor Westel. En zijn kopje gaat rapper naar beneden bij tegenslag of in crisismomenten. De Winter was ijziger en kalmer in zijn doel. Deed ook wel eens een stommiteit, maar was beter.
By the way, waarom is Bart destijds weggegaan uit Westel ? En wat heeft hij op een ander gepresteerd en waarom ?
Soit, ik wil hiermee geen polemiek opstarten, maar kan welomwogen mijn mening hebben.
Bij mijn weten heeft Bartje ons twee bekerfinales (en één bekerwinst bezorgd). Bovendien in het jaar van de bekerwinst, heeft die SCHITTEREND gepresteerd onder de lat. Daarna is het wat bergaf gegaan, met een opflakkering vorig seizoen. Om te zeggen dat Bart geen punten gepakt heeft voor Westel is toch wat kort door de bocht vind ik.
Voila, dat is nu net wat ik ook in mijn gedachten had.
|
Caje buiten
|
Door keutel
|
|
westel25 schreef:
Deelkens pakt geen punten. Vroeger niet en nu ook niet.
Hoelang gaat gij al naar Westel zien? 2 jaar ofwa?
|
Caje buiten
|
Door keutel
|
|
Lees meer |